بسمه تعالی
انجام نظرسنجی‌ها در سازمان مزایای زیادی از جمله جمع‌آوری بازخورد کارکنان، اندازه‌گیری رضایت و مشارکت، شناسایی زمینه‌های نیازمند بهبود، تصمیم گیری های مبتنی بر داده‌ها و تقویت ارتباطات شفاف در سازمان را ایجاد می‌کند. با استفاده از داده‌های به دست آمده از نظرسنجی‌ها، سازمان‌ها می‌توانند مسیر تصمیم‌‌گیری‌ها و اقدامات خود را بهبود بخشند، روابط کارکنان را تقویت کنند و در نهایت باعث موفقیت سازمان شوند.پرسشنامه ذیل به استناد قوانین ومقررات در حوزه سنجش رضایت ارباب رجوع و  باهدف بررسی نقاط ضعف وقوت وبهبود سطح کیفی خدمات قابل ارائه به همکاران محترم زیر مجموعه تهیه وارائه گردیده است، دقت  نظر وتوجه در پاسخگویی به سئوالات کمک شایانی در صحت نتایج و بهبود وضعیت موجود می نماید 
نام و نام خانوادگی سابقه تقریبی خدمت ( به سال)
 
نوع استخدام
سمت فعلی
1) انجام وظایف اداری
[(ایفای نقش رابط قانونی ـ اداری در ارتباطات و مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی (صدور معرفی‌نامه، گواهی اشتغال به کار و...)]
ذکر مختصر دلایل
2) شفافیت اطلاعاتی در خصوص قوانین و مقررات و آیین نامه های سازمانی
[(نحوه دسترسی همکاران به نمودار سازمانی و آیین نامه‌های مهم مانند تعیین حقوق، خدمات رفاهی ، ارزیابی عملکرد، وام و...)]
ذکر مختصر دلایل
3) نحوه برخورد و کیفیت پاسخگویی کارکنان در واحد منابع انسانی و پشتیبانی
(کیفیت تکریم اداری و سرعت در پردازش درخواستهای اداری کارکنان همراه با رعایت ادب گفتاری و احترام رفتاری نسبت به شئونات سازمانی همکاران)
ذکر مختصر دلایل
4) پیگیری درخواستهای اداری و خدماتی کارکنان تا حصول نتیجه
(میزان اهتمام کارکنان امور منابع انسانی نسبت به مشکلات و درخواستهای اداری و خدمات و پشتیبانی کارکنان)
ذکر مختصر دلایل
5) نحوه اجرای دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان
[(نیازسنجی آموزشی و برنامه‌ریزی توسعه توانمندیها و مهارتهای نیروی انسانی و برگزاری آموزشهای سازمانی با کیفیت و اثربخش)]
ذکر مختصر دلایل
6) مدیریت اسناد پرسنلی
(حفظ و نگهداری اسناد و مدارک پرسنلی کارکنان و تضمین صیانت از حریم خصوصی و اطلاعات محرمانه کارکنان)
ذکر مختصر دلایل
7) میزان رضایت از خدمات رفاهی
(نحوه حضور پزشک معتمد ، مشاور رواشناس، استفاده از امکان رفاهی و برنامه های ویژه سفر وتابستان و.....)
ذکر مختصر دلایل
[8)    از نحوه پرداخت خسارتهای درمانی توسط شرکت بیمه گر(بیمه سینا) چه میزان راضی هستین؟]
ذکر مختصر دلایل
[9)    سیستم حضور غیاب موجود در شرکت در بالا بردن نظم و انضباط کاری و کارایی تا چه حد موثر واقع شده است ؟]
ذکر مختصر دلایل[
10)     از نحوه اجرای فرایند ارزشیابی عملکرد کارکنان و راهنمایی پاسخگویی در این زمینه چقدررضایت دارید؟]
ذکر مختصر دلایل
[در صورتیکه مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی نیاز به نیروی انسانی داشته باشد تمایل به همکاری واشتغال  در آن مدیریت را]
کد امنیتی
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 33
  • بیشترین بازدید همزمان : 1084
  • بازدید امروز : 1,718
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 18,763,743
  • آخرین به روزرسانی : 1404/02/09 22:31:40
  • شناسه IP شما : 18.191.37.17

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی، رو به روی مصلی، خیابان بوستان، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز
  • کدپستی : 3186717598
  • تلفن : 02635770000
  • فاکس : 33340270-026
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :